Sunday, September 7, 2008

လိမ္ဆင္သူ.....

အင္း....အမ်ားေသာအားျဖင့္ကၽြန္မတုိ႔ဗမာေတြေပါ့.ဗုဒၶဘာသာထြန္းကားတဲ့ႏုိင္ငံမွာၿကီးျပင္း

ၿကျပီး...ကံငါးပါးဆုိတာကေလးအရြယ္ထဲကမွတ္သားလာခဲ့ၾကရေပမယ့္.....

လုံေအာင္ထိန္းတ့ဲသူဆုိတာအင္မတန္ကုိနည္းပါးပါတယ္....ကၽြန္မကုိယ္တုိင္လဲမလုံပါဘူး......

အခုဒီႏုိင္ငံေရာက္ေနေတာ့ဒီကလူေတြနဲ႔ႏွဳိင္းယွဥ္ၾကည့္မိတာေပါ့ေနာ္...

ဒီမွာကဗုဒၶဘာသာႏုိင္ငံျဖစ္ေပမယ့္လဲ...သူတုိ႔ကုိနင္ဘာသာကုိးကြယ္လဲေမးလုိက္ရင္..

သူတုိ႔မွာဘာသာမရွိဘူးဆုိျပီးပဲျပန္ေျပာၾကတာ..ကံငါးပါးဆုိတာသူတုိ႔သိမွာေတာင္မပာုတ္ဘူး..

မုသာ၀ါဒါဆုိတာဘာလဲဆုိတာပုိေ၀း....

ဂ်ပန္ေတြတုိးတက္တာအလုပ္ကုိေလးစားတိတိက်က်နဲ႔တေယာက္နဲ႔တေယာက္ယုံၾကည္မွဳ...

အဲ့လုိအေျခခံအခ်က္ေလးေတြေကာင္းလုိ႔လဲ...အခုလုိျဖစ္ေနတာေပါ့......

ယုံၾကည္မွဳရွိဖုိ႔ဆုိတာလဲအမွန္အတုိင္းဆက္ဆံၾကမွရမွာကုိး.....

အလုပ္မွာတင္မပာုတ္ပါဘူး..အျပင္လူမွဳဆက္ဆံေရးေနရာမွာလဲ..ဒါေတြအေရးၾကီးတာပဲေလ.......

******

ထားလုိက္ပါ.....။။

အခုကၽြန္မေျပာခ်င္တာကလိမ္လည္မွဴနဲ႔ပတ္သက္ျပီးေရးခ်င္တာ......

ကၽြန္မblogဆုိေတာ့ကၽြန္မခံစားမွဳေတြပဲ...ကၽြန္မအျမင္ေတြကုိပဲေရးတတ္တယ္.......

ကၽြန္မကုိလူတေယာက္..ထားလုိက္ပါ..လူတေယာက္လုိ႔ပဲ....လာလိမ္တယ္ေပါ့ေနာ္......

အစကေတာ့ကၽြန္မသတိမထားခဲ့မိေပမယ့္...ေနာက္တျဖည္းျဖည္းသိလာတယ္......

အဲ့တေယာက္လိမ္တာကုိကၽြန္မသိေၾကာင္းေထာက္ျပႏုိင္ခဲ့တယ္.........

ကၽြန္မစိတ္ဆုိးသင့္တဲ့ကိစၥတခုကုိကၽြန္မနားလည္ေပးခဲ့တယ္.........

ကၽြန္မေျပာင္းလဲဖုိ႔ေျပာခဲ့တယ္.... ဒါေပမယ့္လက္မခံခဲ့ဘူး......

ဘာမပာုတ္တဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္ေလးကုိေပးလာတယ္.......

ကၽြန္မၾကားဖူးတာကလူဆုိတာကုိယ့္အမွားကုိမျမင္တတ္ဘူး.....

ေထာက္ျပေတာ့မွငါဒါမွားေနပါလားဆုိျပီးသတိမူမိတတ္ၾကတယ္တဲ့........

အခုေထာက္ျပေနတဲ့ကၽြန္မစကားေတြကုိနင္လက္မခံေနေတာ့.........

နင့္ကုိငါလွစ္လွ်ဴရွဳေနရုံကလြဲျပီး..တျခားဘာလုပ္လုိ႔ရအုံးမွာလဲ............

နင့္နဲငါၾကားထဲမွာယုံၾကည္မွဳေတြနည္းလာတာ...ငါ့အျပစ္ေတာ့မပာုတ္ေလာက္ဘူးေနာ္....

******

ကၽြန္မကုိလိမ္ခဲ့ဖူးသူေလး.....အမွတ္တရ........

0 comments: